OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 16:00:02 CEST 2018

Problém je, že oni nechtějí, aby na těch náhledových stanicích byly jiné
softy než ten defaultní viewer z Win7. Obsluhovat to budou převážně maminky
a babičky tanečnic:-)

Takže úloha není, jaký lepší prohlížeč, ale jak snadno a rychle obracet
fotky tak, aby je tenhle prohlížeč zobrazoval otočené:-) Nebo jak tenhle
prohlížeč rozchodit na Win10 tak, aby se jím daly fotky poobracet tam.
(Navíc mě osobně se právě tento viewer líbí ze všech nejvíc, takže bych
ocenil, kdybych ho měl i na W10)

FastStone vypadal, že by použít šel, ale popisek u tlačítka na obracení
"Bezstrátové pro JPEG soubory" ho rychle diskvalifikoval. ACD see starej
jsem našel, ale chtěl nějaké instalační číslo. Novej měl trial, ale je to
hrozný monstrum. Sice umí požadovaným způsobem obracet obrázky, ale u
každého se pak ptá, zda uložit a dotaz nejde vypnout. Navíc se mi nastavil
jako defaultní prohlížeč jpg a po deinstalaci mi tam hodil Malování 3D..

PH