OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 15:04:36 CEST 2018

No jo, ale já řeším opačný problém, tedy viewer ve Win10 prování manipulaci
s EXIF, ale já potřebuji opravdu obrátit obrázek.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Šinko

> A zatím jsem nenašel stejně praktický SW, který by se na rychlé projití
> třeba 1000 fotek a otočení cca půlky dal použít

Na manipulacie s exif info pouzivam http://www.exiv2.org/

S jpeg priponami som si asocioval prikazy na vsetky 4 otocenia, upravu
casu o +1h a -1h (to ked po zmene letneho/zimneho casu zabudnem
upravit cas vo fotaku a pridem na to po mesiaci fotenia) a opravu casu
suboru podla casu v exif (to je pre mna prakticke).
Prikazy vyzeraju takto:
"D:\Program Files\exif-tools\bin\exiv2.exe" -k -M"set
Exif.Image.Orientation Short 1" "%1"
"D:\Program Files\exif-tools\bin\exiv2.exe" -T "%1"
atd..

Potom staci v prieskumnikovi, alebo TC oznacit subory, ktore chcem,
pravy klik a vyberiem prikaz.