OT Mizeni ikon ve start menu Win10

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Srpen 2 13:28:11 CEST 2018

To by dávalo smysl, k práci si pouštím staré filmy přes VLC a občas to
zastavím a když to pustím, zapípá chyba a pustí se další film v
playlistu. To že je ve stejném adresáři už VLC nevadí, on se ten disk
mezitím roztočil.

Nevíte někdo, jak tuto optimalizaci, kdy nepočká a rovnou ohlásí chybu,
vypnout?

Standa