OT Mizeni ikon ve start menu Win10

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Srpen 2 10:54:21 CEST 2018

Potvrzuji. Pozoruji stejné chování. Navíc mi pravidelně Win10 "odřadí"
obrázky z Irfanview na ten jejich "Fotky" software.

Přičítám to automatickým aktualizacím, protože frekvence podivného
chování má pocitově korelaci s aktualizacemi.

Standa