OT: Tlumeni vibraci dmychadla

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Srpen 1 18:33:00 CEST 2018

To je na probublávání čov? Já jsem řešil podobný problém s membránovou
vývěvou (což je principiálně stejné zařízení) a nakonec pomohlo dát
místo nožiček silentbloky (zhruba takové
https://www.mateza.cz/e-shop/silentblok-valcovy-1520-typ-a-m4-x-10-sr-sr)
a ty přišroubovat na 20 mm silný železný plech, který má svoje vlastní
gumové nožičky, kterými stojí na skříňce (která už teď nedrnčí :-)).
Místo toho plechu se dá použít cokoliv jiného těžkého (beton, něco
odlít z olova, ...).

Aleš Procháska