Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 1 17:25:52 CEST 2018

Tak jsem nakonec zvítězil.  Nebyl to ani zkrat na napájení, ani na USB, byl
to kabel. Prostě s kabelem , co dodal číňan, to blokuje
všechny USB porty. Samotný kabel to ale nedělá.  S jiným kabelem ze šuplíku
to funguje normálně.
Nebudu to dál řešit, kabelů mám dost.
Jinak když už jsem to otevřel, tak tam mám VLC245 a odpory 330 , do země
pak 100k.   Takže asi lepší průměr.
Díky za rady kde stáhnout SW.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW