RE: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Srpen 1 12:40:04 CEST 2018

https://www.saleae.com/downloads/

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Wednesday, August 1, 2018 12:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Díky za navedení, večer to vyzkouším. HW problém jsem neřešil, protože se zdálo, že to nějaký SW hledá.

Kde se k tomu dá stáhnout nějaký aplikační SW , který zobrazí ta nachytaná data ?

Déostal jsem jen krabičku, USB kabel a kšandu pro připojení k měřenému zařízení.

Víc nic, ani žádnou web adresu, kde bych mohl něco stáhnout, což normálně od Číňana chodí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW