RE: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Srpen 1 10:45:09 CEST 2018

… Asi před 3mi roky jsem koupil nový PC…
To bych normálně reklamoval (i když ted uz je asi pozdě), protože to není uplne bezny. Ovšem je otázka jestli to byla skládačka (nejspis obtizne reklamovatelne) nebo značka a ještě jaká (nekde vymeni zakladni desku bez mrknutí oka jiné zase mají problem, ze jim vůbec voláte…). Dost mozna, ze v nejakem USB konektoru byl jenom ohnuty kontakt, který zpusoboval zkrat…

Od: Čihák Martin
Odesláno:středa 1. srpna 2018 9:51
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Napadlo mě to samé. Taky to tipuji na HW problém.

Ještě jedna zkušenost. Asi před 3mi roky jsem koupil nový PC a tak v 50ti procentech případů kdy jsem za provozu něco připojil do USB PC zkolaboval. Byl jsem z toho pěkně otrávený. Tipoval jsem to na působení statické elektřiny nebo něco podobného. Taky na tom PC řada věcí z USB odmítala fungovat a musel jsem použít USB HUB přes který tyto věci normálně fungovaly. Postupně se počet případů kdy PC kolaboval rychle snižoval a poslední případ byl cca před půl rokem... Ťuk, ťuk, ťuk. Dodnes netuším čím to kolabování PC bylo způsobené. Tak jestli to u Tebe není něco podobného.

	Martin - OK1UGA.