Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 1 07:35:52 CEST 2018

Opakovanými pokusy s připojením jsem identifikoval problém :  Po připojení
napíší Windows že se instalace SW zařízení nezdařila a kompletně se
zablokuje všechno, co je připojené na USB, t.j. i myš a klávesnice. Pomůže
jen vypnutí PC tlačítkem.  Máte prosím ějakou radu, jak postupovat ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW