1.8kW zosilnovac

balu balu na k-net.fr
Pátek Duben 27 08:55:05 CEST 2018

ano, myslim, ze ceny su uz na urovni ktora je dostupna pre
radioamaterov. Nove tranzistory stoja v drogerii od 150 do 250€, z
druhej ruky sa daju samozrejme kupit lacnejsie. K tomu staci uz len par
VF kondenzatorov, dobry plosak a bezny nizkonapatovy napajaci zdroj.

Moj evalkit bol z Mouser
https://eu.mouser.com/ProductDetail/NXP-Semiconductors/MRFX1K80H-88MHZ?qs=%2fha2pyFadujTQcIPBdjPtz58zH4bnkVri1T%252b%252bxg3hip5uqojsBpF7pDcWy0x4b%2fp

sice 'jemne' drahsi ako samotny tranzistor (1072€), ale doslo to druhy
den, plne funkcne, naladene, s rucne odmeranymi a nastavenymi
parametrami. Len som ho pristroboval na chladic, privaril kilo
kondenzatorov a za dva dni som mal odmerane vsetky dolezite parametre
pre navrh regulacnych sluciek a technicku specifikaciu jeho 300x
vykonnejsieho brata :-)

Teraz k tomu mozem pripojit generator a pripadne technikom, ktorym v
susednej dielni stale hulaka radio poslat nejaku spravu :-)

b.