Re: sběrnice se sdíleným médiem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Duben 26 21:52:28 CEST 2018

Myslim, ze z hlediska HW urovni  je to v podstate stejne.   Ten CAN bus
controler ale snad detekuje aktivni stav na sbernici a tudiz nevysila, kdyz
tam je nejaky provoz.
Ja vyuzivam jeste jednu nestandardni fintu. Pouzivam pro tuto komunikaci SW
definovany COM2 na Arduinu, ktery ma tu vlastnost, ze kdyz vysila, tak
neprijima, takze
se odvysilana zprava automaticky neobjevi ve vstupnim bufferu. Jak jsem
psal, je to pro hobby pouziti, takze nejake kompatibility neresim.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW