Re: sběrnice se sdíleným médiem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Duben 26 15:04:12 CEST 2018

Já pro podobné účely používám jako HW levné CAN interface moduly z Číny -
třeba tento :

https://www.ebay.com/itm/TJA1050-CAN-Controller-Interface-Module-Bus-Driver-Interface-Module-Best/263485082214?hash=item3d58ef4a66:g:MmMAAOSwSwVafEMG

a jako SW normální seriovou komunikaci Master - Slave  , naprogrmaovanou
podle potřeby té aplikace . Samozřejmě to není nic průmyslového, ale jen
hobby..

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW