Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Duben 26 08:52:30 CEST 2018

Zdravím,

to snad není možné. V pondělí jsem na poštu volal a paní mi slíbila, že
balík druhý den doručí. My bychom si tedy pro ten balík poslali Toptrans,
nebo DPD. Je to možné? Napište mi prosím soukr.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com