embargo na ledky?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 25 05:17:52 CEST 2018

 25.4.2018, 5:06:35

No a proc ne ? Byl nekdo (tme), kdo delal distributora pro
celou evropu. No a casem se treba v cr a de nasel nekdo, kdo
nabidl vyrobci lepsi podminky nez tme, ale s tim, ze chce
pro danou zemi vyhradni zastoupeni. No a vyrobce na to
kyvnul.
No a protoze smlouvy vetsinou nejde rusit zpetne, muze se
stat, ze u tme muzete z cr koupit modre tycinky, neb je tme
naskladnilo jeste podle stare smlouvy, kdezto zlute tycinky
uz nekoupite, protoze stare zasoby byly vyprodany a nove uz
jsou nakoupeny pod novou smlouvou, podle ktere tme nesni
prodavat v cr a de.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz