embargo na ledky?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 24 20:35:21 CEST 2018

 24.4.2018, 20:24:53

Netusim, o jakem vyrobku, jste konkretne s onim reditelem
mluvil, ale pokud slo o nejake soucastky, IMHO vas tahal za
nos.
Klidne si u TME, muzete koupit treba tuhle D, presto ze k ni
dokumentace a nejspis ani CE v cestine neni.
https://www.tme.eu/cz/details/1n4148-0603/univerzalni-diody-smd/dc-components/cd4148wt0603c/
Ale nemuzete si, z CR koupit, napr. vetsinu meraku UNI-T.
Neb na tohoto vyrobce je v CR nekdo jiny, kdo ma, (alespon
to prohlasuje) pro CR exkluzivitu
https://www.tipa.eu/cz/cz/uni-t/m-1562/
IMHO, tedy vitr fouka z teto strany, jen je mi zahadou, proc
to p. reditel, nerekne rovnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz