Re: Krabičky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 24 12:26:33 CEST 2018

No to je jasne, ved som to tam aj pisal, ze bez rozumneho zastupenia v
Europe je to ako by to ani nebolo.

Pritom chap, ze "chtějí" je prehnane, to je podla mna jeden clovek (max.
mala trojchlapovka), ktory zainvestoval do tych foriem a si dal tie
krabicky spravit, zrejme pre vlastnu potrebu, a predava to co mu ostalo;
no a to postovne to je jednoducho len nasledok pouzitia cesty najmensieho
odporu. Takze to nie je obchodna politika, ale jednoducho len pud
sebazachovy. Verim tomu, ze ak by si mu napisal, tak by sa dalo dohodnut
aj nieco nizsie, ale zase urcite nie v duchu statom sponzorovanej cinskej
dopravy.

Myslel som to len ako inspiraciu.

Henta krabicka od Reichelta co na nu posielal odkaz Riso, by nevyhovela? Z
reichelta myslim ze nie je ziadny problem kupit aj do CZ. A este skus
popozerat aj tie boply a cojaviemco, mozno sa tam nieco pouzitelne najde.

Potom ostavaju, ako to tu uz niektory pan kolega pisal, ohybane plechy.

wek