RE: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Duben 23 11:21:39 CEST 2018

Mám to stejně, především kvůli tomu, že nebydlím v trvalém bydlišti. Zatím jsem naštěstí neměl potřebu něco „oficiálně“ tisknout, takže DS mě zatím stála 0Kč.

Co se týče podání daňového přiznání, tak povinnost podat přes DS vůbec nevnímám jako nevýhodu. Nemusím jít kvůli razítku na FU, jejich systém mně zkontroluje, že tam nejsou chyby a pokud je tam něco blbě, tak mi stejně někdo zavolá a buď se to vyřeší po telefonu nebo osobně. Každopádně se jedná o chyby, které při zběžné kontrole na podatelně stejně neodhalí.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Vojtek
Sent: Monday, April 23, 2018 10:58 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Pomuze.

Presne tohle je duvod proc mam Datovku I jako obcan – drbacka je ze jich mam vice, protoze to nejde mit jednu jako OSVC a obcan, musite mit dve J

Kazdopadne urad je povinen si zkontrolovat, ze mate datovku a poslat vam komunikaci do ni.

Pouzivam k max spokojenosti. Jen samozrejme opet klasika, chcete mit data dele nez 90 dni zaplat, chcete si zkonvertovano do ofic dokumentu zaplat.

Kdyby se na tohle vybodli, zaplatili to ze statniho rozpoctu, tak uz davno nikdo nic jineho nepouziva a usetrili by vsichni.

J.V.