RE: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Duben 20 20:30:18 CEST 2018

jen takova dnesni "perla" na tema DPD, at v tom posta neni sama. u nas je posta na poslednim useku zrovna super.
DPD vcera avizo, ze dnes mi budou dorucovat, upresni cas atd. to byl posledni kontakt ..
dnes nic, jen na webu se cca v 10:30  zmenil status na nedoruceno, na adrese nikdo neni .. celej den cucim z okna na branku a schranku, nikdo samo nebyl ..
jdu kontaktovat DPD, tedy rad bych , ale neni jak. aplikace zpravu kuryrovi nelze napsat. tel. je jen centralmi automat s odkazem na web aplikaci. email to same jen centralni ..
ani po hodine jsem neprisel na to, jak se spojit s depem, abych tam nejel zbytecne 20km a ten lempl ridic to nevozil nekde sebou.
v 16:00 jsem to risknul a vyrazil, at to dopadne jakkoliv.
zasilku nasli, penize si vzali a at prej klidne pockam venku, nez to asi ridic donese. zrejme videli muj vyraz obliceje a neradi by, abych se s nim potkal .
donesli mi to az k autu.
doma mrknu na status zasilky a byla kompletne zmenena historie, kde bylo predani kuryrovi,  zadny nezastizeni a ten ze mi to v poho 16:45 dorucil ..
ja bych to uz asi strilel ..
uz jsem tak nejak rezignoval a beru kazdou on-line sluzbu kde nenarazim na cloveka na poslednim useku. treba alzabox, ulozenky atd.
hezky vikend.
tomik.