Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Duben 20 06:36:54 CEST 2018

DD,

v poslední době mám velmi špatné zkušenosti s ČP - v jejich informačním
systému visí zásilky ve stavu "Výstup z vyměňovací pošty - Praha 120" ze
dne 10.2. , 20.2. apod. a zásilky byly dodány. Na spoustu zásilek zatím
marně čekám, v informačním systému není ani čárka, ale když se náhodou
stavím na poštu, tak se dozvím, že tam mám balíček (s oznámením se
zjevně nikdo nenamáhal)... Mám pocit, že od doby kdy oficiálně ČP
"přišla o licenci" po roce 2018 a od poslení aktualizace IS CP to jde
fakt do kytek :-(

Pavel Brychta