Analogovy RTTY FSK demodulator

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 19 08:21:49 CEST 2018

Zeby totok:

http://users.monash.edu.au/~ralphk/analog-rtty-decoder.html

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, April 18, 2018 8:06 PM
To: HW-news
Subject: Analogovy RTTY FSK demodulator

Obraciam sa na pritomnych pamatnikov z radov radioamaterov.

Kedysi existovala jednoducha konstrukcia na demodulaciu FSK pre RTTY, poskladana z CSSR/RVHP suciastkovej zakladne - par operakov (snad 1458) a nejake smetie naokolo; mala vystup na XY osciloskop a na dalekopis.

Tato konstrukcia cirkulovala medzi radioamatermi, predpokladam, ze pochadzala z - alebo v nejakom bode sa objavila v - doboveho Amaterskeho Radia. Papierove Amara vsak uz zobral cas a hladanim na webe som nic nenasiel.

Nespomina si niekto na taketo, pripadne nema poruke rovno schemu?

Guglit viem a nieco podobne by som si vedel zrejme zbastlit aj sam; ale rad by som sa pozrel prave na hentu konstrukciu.

Dakujem,

wek