Re: Kryt 60cm zářivky

jurp jurp na volny.cz
Středa Duben 18 15:07:57 CEST 2018

1) Ale Trevos nedelal svitidla s plechovou zakladnou.
   To svitidlo neni podle mne Trevos.
2) Trevos primo nedodava. Musite to objednat pres velkosklad.
    Ale musite znat objednaci cislo
3) Resit to jen prekrytim nejakym vetsim krytem je blbost.
    Na fotce je videt jak ta sul je zalezla vsude, vcetne patice. Co na to revizak?
4) Skoro nejjednodussi bych videl cela svitidla postupne menit za odolnejsi
plastova.
    Bez urazky, do soli pohodit kovove svitidlo, no fuj.

Co protokol vnejsich vlivu, jake tam mate prostredi?
Ja bych to videl na AF4: trvale vystaveni velkemu mnozstvi korozivnich ..... latek.
A to asi ta stara plechovka splnovat nebude.

JURP