agresivni Microsoft?

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Pátek Duben 13 22:43:41 CEST 2018

Tohle? https://www.bitrecover.com/free/onenote-viewer/

Standa

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Friday, April 13, 2018 9:44 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: agresivni Microsoft?

Přišel mi soubor s příponou .one . Našel jsem že se otvírá nějakým OneNote
od Microsoftu. Začal jsem to instalovat a instaluje se mi Office. Ani se
nezeptal jestli ho chci nebo nechci. První okno, které se mi ukáže,
přihlašte se ke cloudu. Ani tam není křížek pro zavření okna. Nemáte účet?
vytvořte si ho. Jinou možnost nenabízí. Kliknu na soubor, který s tím chci
zobrazit a zase že se mám připojit ke cloudu. Fakt už mě tohle nebaví. Není
na to nějaký jiný prohlížeč, který by nebyl tak agresivní?

Anděl