Jak v C zachazet hromadne s porty?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pátek Duben 13 19:55:05 CEST 2018

Tak asi nezbude nic jiného než si vytvořit svoji funkci a předávat ji
požadované jako argument. Tam už si ty bity poskladate kam potřebujete.
Výhodu to má vtom že do budoucna si poprepisujete jen zápisy a čtení a
můžete to použít kde je třeba. 16 řádku kódu vás nezabije a pokud si
rozmyslite že chcete přeházet to jinak tak už měníte jen pozice.
Predkokladam že toto snad v c++ jde. Já podobnou cunarnu kdysi musel páchat
taky aby se zjednodušil DPS. Není to nic proti ničemu a zmatete čínské
soudruhy při pokusu o kopírování. :-)