Jak v C zachazet hromadne s porty?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Duben 13 15:51:06 CEST 2018

Díky za rady, vidím, že jsem nic nepřehlídnul, jen to není tak
jednoduché, jak jsem myslel.

Co se týká srovníní desky - problém je, že u každého z uvažovaných portů
narážím na to, že některé piny jsou sdíleneé s něčím jiným (například
abych mohl využít HW I2C, přijdu o dva piny v portu, to samé pro SPI,
UART a podobně - vždycky tím rozbiju "celistvost" nějakého portu). Tím
je pro jednoduchou práci port nepoužitelný a musí se na to po pinech z
různých portů - nikde to není vcelku.

Samozřejmě to povede k nějaké funkci - "nějak to slepit" zvládnu, jen
mne zajímalo, jestli se to nedá vyřešit elegantněji.

Pavel Kutina