Jak v C zachazet hromadne s porty?

Pátek Duben 13 15:41:57 CEST 2018

No já bych na to šel úplně jinak. Začal bych u návrhu tišťáku tak, aby
ty porty byly srovnané a byly na nich signály, které k sobě patří.
Samosřejmě nevidím do toho co děláte a jaké jsou na to nároky. Ale když
si představím tu spoustu instrukcí navíc třeba zrovna v časově kritickém
místě programu, pak třeba budete řešit proč je to ardurino tak pomalé
:-) ale třeba je to zrovna v aplikaci, kde to vůbec nevadí.
Anděl