oprava zosika

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Duben 12 09:17:35 CEST 2018

Ahoj A.,

asi ta nepotesim, ale podobnu zavadu mal aj kamarat na aktivnom
subwooferi. Tam tie pukanve boli len sporadicke, ale vies si predstavit,
co to urobi s clovekom, ak sa o druhej v noci ozve dirakov impulz s
vykonom 100W.
Bohuzial pomohla iba vymena DPS so zosilnovacom, vraj to robil nejaky
lavinovy prieraz v koncovom IO.

Robia to vsetky kanaly?
Skus spojit nakratko vstup signal FRI/FLI/RRI/RLI/DENI pred TDA7269 s
analogovou zemou. Ak to prestane, koncaky su v poriadku a mozes to
zopakovat s IC5/IC6.

Riso.