"CANBUS" Ziarovky do auta

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 11 09:57:57 CEST 2018

Je třeba kupovat ty nejlevnější žárovky, co se objevují v různých akcích. Takové ty, co stojí "dvacku" oproti jiným za 150. Ty totiž nemají přežhavené vlákno se "skvělým bílým až modrobílým cool ultravýkonným světlem", ale jsou vyrobené tak, jak se autohalogenky vyráběly desítky let. Vydrží proto v reflektorech minimálně 5 let bez nejmenších problémů a svítí docela pohodově.

Jakub Šerých