Nakup v TME

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 9 17:59:37 CEST 2018

TME má ale pěkný a jednoduchý způsob hromadného zadání objednávky Quick Buy.
Mně osobně se to hodně líbí, připadá mi to jako jednoduchý a prudce
funkční nástroj.
Funguje to tak, že si člověk předem nachystá seznam kupovaných věcí
třeba v Excelu
nebo jenom v plain-textu. A pak tam tu objednávku najednou nahrne.

Průběžně si takhle do textového souboru přihazuju součástky, které budu
výhledově
potřebovat. A když se toho nakupí hodně, tak to tam prostě najednou pošlu.
Takže to funguje off-line, nic mě nehoní, ten texťák nebo Excel mi
slouží i jako seznam
toho, co jsem objednal nebo chci objednat (kromě objednacího kódu a
počtu si tam
kopíruju i popis zboží z jejich webu).

Přešel jsem na to kdysi dávno, když mi po půlnoci jejich web smazal
pracně naplněný
košík. A od té doby to moc rád používám. Snad žádný jiný způsob objednávání
mi nesedl do ruky tak dobře.

PL