STM32CubeMX a SysTick

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 9 17:49:03 CEST 2018

Díky, myslel jsem si to.

PS.
Mimo času a lenosti celkem nic. S STM32 dělám tak jednou za 3 roky, tak si nechci psát vlastní drivery, nemám na to ani
čas. Chci zkusit LL ovladače, vypadá to, že se v STM konečně setkali s realitou. HAL je nutno upravovat, ale dá se sním dělat.

Nejvíc mě štve konfigurace hodin, to je pokaždé jinak (pracuji na 4 architekturách od 3 výrobců a 2 překladačích). No
pauzy mezi projekty jsou takové, že si ty předchozí již nepamatuji, tak pořád začínám a snažím zjednodušit život. Ne vždy
se však zadaří.