Re: Odstranění TV tuneru

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Duben 9 16:55:34 CEST 2018

Zdravím,

pro TV např. nad výrobní linkou anténní konektor zalepíme (někdy i
odstraníme, ale rozebrání zabere dost času a je to i složitá manipulace). a
k tomu vydám papír, že je to znehodnoceno, podle dopisu od ČT.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com