Nakup v TME

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 9 13:39:34 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 09.04.2018 od Pavel Kutina:

> Popravdě řečeno - jediný důvod, proč jsem to neobjednal od Farnella
> byl, že si Farnellovic server nějak nezapamatoval můj login -
> Firefox má uložené údaje, ty ovšem nefungovaly a nepodařilo se mi
> donutit jejich server k obnově hesla nebo nějaké jiné cestě do
> accountu, tak jsem se na to vykašlal a šel do TME.

Tak já kdybych objednal u Farnellu, mám to tu tak možná v pátek, pokud
by tedy někdo tu objednávku slavnostně vyřídil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz