Nakup v TME

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 9 13:08:13 CEST 2018

Zdravim,

po velmi dlouhe dobe jsem neco objednal v TME a docela jsem ziral -
takhle neintuitivni e-shop jsem nevidel snad deset let (ano, zhruba od
te doby, co jsem v TME nakupoval naposledy :))

Kliknu na kosik, vytvori se objednavka. Kliknu na dalsi zbozi, vytvori
se dalsi objednavka, chci to objednat, zjistuju, ze jak jsem si to
otviral do vicero oken, v ruznych oknech jsou ruzne objednavky a
sjednotit to neni sranda...

Kdyz uz jsem to konecne dohnal do stavu, kdy to bylo vsechno na jedne
objednavce a odeslal ji, prislo mi sice potvrzeni objednavky mailem, ale
fakt nejsem schopny najit nejakou informaci o objednavce na jejich
serveru - a nebo treba stav objednavky, jako jestli si ji uz nekdo
vsimnul, tech pet polozek naskladal do krabice a poslal nebo tak neco
(ano, jak rika jista Krnacova - asi jsem zpovykany).

Daji se tyhle informace nekde dohledat, nebo proste musim cekat, az mi
jednoho nijak nespecifikovaneho dne prijede ridic s balickem? Jaky se da
zhruba ocekavat termin doruceni? Objednaval jsem to dnes v noci.

Pavel Kutina