Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Duben 8 20:15:36 CEST 2018

Zdravím,
jinak k pájkám si lze projít i toto
http://dangerousprototypes.com/forum/viewtopic.php?t=7218

K té china pájce, tam nic není. Ono některé ty china pájky s těmi T12
používají právě jen ten termistor a neměří na hrotu. Ta STM32 pájka nevím.

Asi to pájí dobře, jak všichni píší, ale zda to měří správně teplotu
nebo jí drží vzhledem k tomu jak se ohřeje i OZ v elektronice nebo jak
zrovna vypadl z výroby OZ ... .

Pro pájení pb v širokém rozsahu teplot to asi nevadí u pb-free to je asi
s otazníkem.

Jirka