Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 6 23:33:58 CEST 2018

Nesleduju tohle vlákno, tak jsem možná mimo.
Ale mám pocit, že tyhle páječky v sobě mají termočlánek pro měření teploty
hrotu. Pak potřebují nějaký termistor nebo jiné absolutní čidlo pro měření
studeného konce, řekl bych.

PL