RE: Stavebnice digi hodinek z Eíny - spotoeba stdby...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 6 11:44:28 CEST 2018

To nie je celkom kapacita vstupu. U toho DS1302 su vo vnutri aj prislusne
"fazovacie" kondenzatory, a preto je predpisany krystal ktory je navrhnuty
s ohladom konkretnu zatazovaciu kapacitu a nema sa tam pripajat nic ine.

U oscilatorov trebars v mcu tie kondenzatory nie vzdy byvaju, lebo to
znamena nejaku nie malu plochu kremika prip. nejaky nie trivialny navrh
ktory nemusi byt lahko reprodukovatelne vyrobitelny v beznych lacnych
digitalnych CMOS technologiach; tam tie kondenzatory treba davat zvonka;
ale znova tam treba urobit prislusne prepocty podla doporucenia vyrobcu a
nie je to len proste ze tam nieco dam a nejako to ide.

Ale pre uspech je dolezite dodrzat aj RF ticho (to je napr. ta rozliata zem
co spomenul pan kolega Koutsky). U toho Dallasu/Maximu je to dost dobre
popisane aj v DS aj v AN, len si to treba precitat.

wek