Re: Stavebnice digi hodinek z Èíny - spotøeba stdby...

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 6 10:36:56 CEST 2018

Bohužel krystalem to není. Koupil jsem 2 moduly k Arduinu. U prvního
jsem si řekl, že je asi vadný, ale když druhý fungoval podobně, tak jsem
v něm zkusil vyměnit krystal za krystal z hodinek, které šly téměř
přesně. Nic se nezměnilo, a odchylka byla s tímto krystalem stejná. To
samé byl DS1307. Stejný shit. Až když jsem ho vyměnil za DS3231, tak ten
se rozešel o 5s za půl roku.