Tesla coil

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 4 22:33:45 CEST 2018

 Tak toho chlapíka neznám, ale  jeho snažení je už snad  trochu hazard. Ale
možná se natřel nějakým vodivým lakem, nebo má místo krve rtuť :-))
 Tyhle aktivity se vždycky dělají v nějakém vodivém obleku.  Danyk je proti
němu velmi rozumný jedinec, alespoň já to tak cítím :-)
S tím elektronkovým Teslou neporadím, i když na webu je kvanta různých
konstrukcí.
Já jsem za v přepočtu 100kč nedávno objednal stavebnici Teslova
transformátorku z číny.
Za ty peníze je s tím spousta zábavy, syn to postavil a natočil:
https://www.youtube.com/watch?v=4PmBTLUGO60
V každém případě to byl pro děti docela  "trhák" a už máme navinuto na
150mm rouře trochu něco většího...zatím ale hledám něco vhodného pro buzení.
JaKub