CRI2032

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 2 21:32:42 CEST 2018

> Jsou to LiIon èlánky... 3.6V

Ten ML2032 z mailu, na ktory odpovedate, nie je - ten je, citujem
Li-Al Alloy-Manganese Dioxide
a ma nominalne 3V.

Hentie nie-prilis-znackove xxx2032 (vratane tych LIR) mozu byt samozrejme
akakolvek ina chemia a to upozornenie je vo vseobecnosti namieste.

Trochu som okolo toho guglil - tych nabijacich gombikovych bateriek je
pomerne vela, s asi poltuctom roznych chemii, z coho vyplyva aj poltucet
pomerne vyrazne odlisnych spravani (napati, kapacit,
vyzadovanych/dovolenych rezimov nabijania, samovybijanie; a tipujem, ze aj
cena). Akurat ze drviva vacsina znackovych vyrobcov sa - zrejme zamerne a
zrejme nasledkom pudu sebazachovy - pre tento ucel strani rozmeru 2032.

wek