OT Zanety slach predlokti

Pondělí Duben 2 20:07:45 CEST 2018

Doporučuje to kdo? Píšete, že máte problémy, ale víte jistě, že tímhle
to není. Přitom máte klávesnici naklopenou jinak, než většina lidí.

Mně to podle popisu připadá, že to to namáhání zvedače ruky spíš
zhoršuje. Zadejte si do images.google.com "ergonomie psaní na
klávesnici" a studujte obrázky.

Existují i podložky pod ruce pro psaní na klávesnici:

http://www.podruce.cz/podlozka-podruce-velikost-1-cerna

P.K.