Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Duben 2 11:06:02 CEST 2018

   Proč dva a více DO?
   Na:

https://www.dalkove-ovladace.cz/ovladace-general-c-11/?zenid=ec4d35d1afc4540afa4008367e269ab3
   si vyberete  ovladač, zadáte typy TVP/SAT/HiFi a dodají
naprogramované DO s funkcí 4v1.
   Nebo si dokoupíte i programátor a pak stačí jeden DO na několik výměn
techniky :-)
--

   Rtepp