RE: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Duben 2 08:34:18 CEST 2018

On někdy stačí i nejlevnější  DO s možností učení kódu. Třeba z Lidlu.
Jeden takový mám a ovládám tím všechny spotřebiče v obýváku: TV, STB a audio. Dokonce se to umí naučit i kódy ovladače LED světel.
Ještě by mohl umět 433 MHz k ovládání zásuvek. :-)

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, April 01, 2018 5:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Ano; je to otrava.

Teoreticky by sa televizor dal nastavit raz a navzdy na externy vstup a potom pouzivat len ovladac STB (ak teda nevadi trvalo "zapnute" TV, alebo ak sa vypina inak - ja napriklad vypinam vsetko na predlzovacke); ale z mne nepochopitelnych dovodov je pomerne typickou vlastnostou STB (a to nielen DVB-T ale aj trebars kablovych) velmi obmedzeny rozsah regulacie hlasitosti zvuku, kvoli comu je ta ovladacka TV nezahoditelna... ano, da sa este naprogramovat nejaky dost dobry univerzal (ktory zvladne pripadne rozne "nizkourovnove" protokoly TV a STB)...

Znova, doporucujem kupit tam, kde sa da po vyskusani bez reci vratit v pripade, ze by nejaka vlastnost nevyhovovala.

wek