Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Duben 1 17:22:36 CEST 2018

No to je presne tak: "nejako" sa to pripoji a "nejako" to funguje.

"Nejako sa to zapoji" zahrna povedzme 90% praktickych pripadov (zvysnych
10% pripadne napr. na kombinaciu televizor bez SCART a bez HDMI a STB bez
modulatora; alebo televizor len so SCART a STB len s HDMI), a "nejako to
funguje" zase napriklad to, ze 90% uzivatelov sa zmieri s tym debilnim
nastavenim zvuku, alebo trebars idiotsky roztiahnutym obrazom.

Bohuzial, ludia, ktori vedia drzat srobovak, maju castokrat vacsie naroky
nez "nejako".

wek