vbox, ubuntu, CP2102 | FT2232

Pátek Září 29 18:11:42 CEST 2017

Asi tak. Mezitim jsm zjistil, ze mam win10 zase v havarijnim stavu, tak
jsem zkusil obnovit na jiny disk z poctive udelane birove kopie z USB
ext. disku. Spousteci DVD to necetlo, tak jsem udelal nove, nicmene
podobne jako instalacka W7 nenalezne bitovou kopii i kdyz v prikazove
radce disk normalne vidim a adresar s kopii vypada OK...
Zacinam windows asi milovat, reinstaluju to 2x za rok po BOSD z ktereho
se mi nikdy nepodarilo dostat (podezrivam SSD ale mam tam i data a nikdy
nic nezapomel...). Vzdycky se to stalo po nejake aktualizaci...
Fakt uz nevim, v cem pracovat, zkusim to jeste jednou reinstalovat a pak
asi prejdu na XP...