Re: OT: antivir/adblock na android, avast �peh

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 29 17:16:19 CEST 2017

A vite, ze existuji aplikace, vcetne tech na google play, ktere si ten
root doinstaluji samy (nerikam, ze jsou bezne a ze jsou vzdy uspesne)?
Pripadne, ze jsou aplikace, ktere muzou pachat nelibe cinnosti po
povoleni uzivatelem (a jsou velke skupiny uzivatelu, ktere nerozumi tem
androidim permissions a proste je odmacknou), a argumentovat nejakou
poucenosti uzivatele je predem ztracena debata, kdyz vidime, co jsou
uzivatele schopni vymyslet?
Takze ano, i na Android se v nekterych pripadech vyplati AV
nainstalovat, i kdyz je pravda, ze promorenost je podstatne nizsi nez na
Win (a asi i nizsi nez na linux serverech).

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>