Re: OT: antivir/adblock na android, avast ¹peh

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Září 29 15:33:00 CEST 2017

Zdravim,

osobne na vsech andriodich zarizenich mi bezi ESET.
dal jsem ho tam od dobi, jak zacalo odevsad zene cosi vyskakovat, ze vyhrala ipod, ze staci kliknout ...
zatim jsem s nim nenarazil na zadny problem.

na reklamy jsem vsak zatim nejaky uspesnejsi blokator nenasel.
tim nemyslim do prohlizece (na net chodime z techto zarizeni jenom na par overenych stranek).
ale hodilo by se to do nekterych aplikaci, hlavne, kdyz clovek nahodou zapomene vypnout wifinu.

:)

  Sam