vbox, ubuntu, CP2102 | FT2232 + NET

Pátek Září 29 08:09:54 CEST 2017

Takze problem s USB bude v systemu windows, na jinem pocitaci s novou
instalaci Ubuntu to jede asi jak ma. Nakonec na tom prvnim to nefunguje
ani ve virtualnich win. Inu uz se problemy kumuluji, je cas
preinstalovat windows...
Co ovsem nejde ani na jednom, je pripojeni z virtualizovaneho Ubuntu do
site, na netu je spousta ruznych rad jak nastavit sitove pripojeni ale
nic... Zkousel jsem uz vsechno mozne. V nekterych pripadech pingnu
alespon do interni site na router, stranku zvenci to nenacte. Beru to
jako vyzvu.
Tusi nekdo, kde bude zakopany pes? Je mi nejak divne, ze tato asi bezna
kombinace systemu nefunguje bez problemu alespon co se tyce site.