Rust na Cortex-M

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 28 13:20:45 CEST 2017

Jo, to je dobrý nápad, zatím jsem si vystačil s egrep, sed a něco
dodělal ručně. Ono by se to muselo ještě ustálit, zatím v tom dost
plavu. Já ten rust vlastně nepotřebuji, ale učit se to na prostých
příkladech pro PC je nuda, tak jsem si to trochu znesnadnil. Teď už
jenom udělat nějakou periferii, která používá interrupt a případně DMA,
zjistit jak se to má dělat správně a je hotovo.
Ono je to tak, že v C++ bych to napsal rychleji, protože už ho používám
dlouho a vlastně úplně stejně jako v tom rustu, protože změnit styl
myšlení je dost těžké. Ale už mě dost otravovalo všude psát const,
protože opravdu mutable proměnné jsou potřeba málokdy. Rust na to jde
obráceně a to se mi líbí. Co se týče té bezpečnosti - časem si stejně
vytvoříte něco jako MISRA a snažíte se to mimoděk dodržovat, protože
jinak se z toho zblázníte.

Mrazík