vbox, ubuntu, CP2102 | FT2232

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Září 27 22:59:40 CEST 2017

Len tak zo zvedavosti som to skusil:
- pod Win10 som nainstaloval VirtualBox 5.28 a extensions
- donho Ubuntu 17.04 (kompletne default instalacia)
- potom vboxadditions
- ziadne dalsie hacky a nastavenia ani na Win10 ani v Ubuntu som nerobil

Vsetko funguje na prvy sup - arduino, ST-link Jlink, CH341, USB-ASP,
PL2303 ... zariadenie sa pripoji (ci uz cez filtre alebo pripojit cez
menu), specialne subory sa objavia, akurat neprivilegovaneho uzivatela
treba pridat do  dialout grupy.

To je odpoved na otazku, "jak do Ubuntu provozovanemu pod VirtualBoxem
dostanu nejaky ten USB/SERIAL prevodnik".

Preco to nejde na *vasom* Win10  a/alebo *tamtom* image je trochu ina otazka