vbox, ubuntu, CP2102 | FT2232

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Září 27 20:31:39 CEST 2017

Zdravím, jestli dobře chápu tak to chybové hlášení máte od VBoxu. Dotaz
je zda připojujete zařízení na USB2 nebo 3? Mám USB3 a nešlo nic
připojit dokud jsem ve vlastnostech nedal že mám USB3. Od té doby se
připojuji čímkoli bez chybových hlášení. Jo a jestli si dobře pamatuji
tak pokud jedete na Win jako hostovi tak nejprve nastavte ve VBoxu
Nastavení/usb/...3 (píši z hlavy a nepamatuji si). Uložte, vše ukončete,
restartujte win a pak už půjde připojit a je jedno zda automaticky nebo
ručně.
Milan