OOT Re: [OT] Lapp newsletter

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 27 10:53:39 CEST 2017

No ale tradicia (britskych rozmerov, t.j. par sto rokov) sa z toho urobit
neda - ozaj by som nerad kazdy rok vybavoval viza a spovedal sa
imigracnemu uradnikovi Jej Velicenstva.

Mimochodom, aj ten rozmer ich vidlic je tazko zmensit, bo v kazdej z nich
je povinne poistka, kedze briti este maju v zivej pamati velky poziar
Londyna tot nedavno v 17. storoci.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list